Strony

piątek, 20 stycznia 2012

Kożuszek + nowy nabytek ;)

Dziś chciałabym Wam pokazać stylizację z ramoneską-kożuszkiem, którą kupiłam na allegro przed Sylwestrem.

Bardzo ją lubię, zwłaszcza, że aura dopisuje i można pozwolić sobie na coś, co niekoniecznie zakrywa pupę;) O dziwo jest ciepła, no i ma fajny wielgaśny kołnierz;)

Do ramoneski założyłam kozaczki z futerkiem;)






jacket- allegro.pl
jeans- allegro.pl
bag- allegro.pl
shoes- allegro.pl
scarf- Pimkie
gloves- shop in Zielona Góra

+

A nowy nabytek to kolejna para butów, tym razem lakierowane czółenka, które kupiłam na przecenie za 65zł;) I co najlepsze r.35 (gdzie małe rozmiary ciężko jest dostać na wyprzedaży;/) :D:D:D

Najciekawsze jest to, że do obuwniczego weszłam całkiem przypadkowo, idąc do Rossmann'a;) Biorąc pod uwagę to, że nie lubię chodzić po sklepach, to jestem mega zadowolona:)








4 komentarze:

  1. ` Też mierzyłam taką pilotkę z kożuszkiem, w C&A, na dziale dziecięcym ;D zastanawiałam się, czy nie kupić, bo 158 pasowało idealnie, no i cena w porównaniu do tych na dziale damskim, też była przystępna :)) Aaalee.. Może innym razem ;D

    OdpowiedzUsuń
  2. ojj a ktory to sklep i do ktorego rossmanna szlas zebym skojarzyla;>? sliczne buciki!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki Ola;) Rossmann na deptaku, a sklep na przeciwko 'kebaba pod filarami':)

      Usuń

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Byłoby mi miło, gdybyś zostawił/a komentarz;]
It would be nice, if you left a comment;]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...