Strony

poniedziałek, 30 stycznia 2012

...Misio...

Cześć,

Dziś 'misiowa' stylizacja, czyli w roli głównej moja bluza z uszkami:) Bardzo ją lubię, bo jest mega ciepła, zwłaszcza że za oknem jest tak mroźno;) Poza tym jest strasznie pozytywna (moim zdaniem) i milusia;) 

Co prawda niektórzy kręcą głową z politowaniem, gdy mam kaptur na głowie i widać uszka (może nie wypada mi już nosić takowej odzieży??:P), ale w większości spotykam się z uśmiechem ze strony ludzi;)

Co by mi w nogi nie było zimno, założyłam wełniane getry z pomponami;)

Bardzo lubię też kolor pomarańczowy, więc żeby ożywić kolorystykę, włożyłam tuniczkę w tym kolorze;) Makijaż i paznokcie również zostały utrzymane w tej tonacji.

Co sądzicie??

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~

Hi,

I decided to write in English, too;)

Today I want to show you my blouse with ears- I call it a 'teddy bear blouse'. I like it so much 'cause it's so warm and fluffy;) People react differently when see me wearing it- some of them smile and some think (I suppose) that I'm too old to wear stuff like that;) But I don't care:P

I also have warmers with bobbles (I don't want my feet and legs to freeze) and an orange tunic- to colour the world outside the window;)

So what do you think??













blouse- allegro.pl
tunic- Moodo
leggins- Pimkie
warmers- allegro.pl
shoes- CCC
earrings- Rossmann


Ps. Biorę udział w konkursie (https://www.facebook.com/photo.php?fbid=290315174365658&set=a.182372721826571.51564.177048542358989&type=1&theater), jeśli podoba się Wam moja propozycja makijażu, kliknijcie proszę "Lubię to"

2 komentarze:

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Byłoby mi miło, gdybyś zostawił/a komentarz;]
It would be nice, if you left a comment;]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...