Strony

czwartek, 28 czerwca 2012

Different

Cześć:)

Dziś troszkę inaczej, tzn. stylizacja całkiem inna niż te, które zazwyczaj dodaję.
W ogóle miałam pokazać Wam inny zestaw, ale jego dodam może jutro.

Dzisiejszy set jest inspirowany pomysłem Ewy na stylizację pod hasłem "Sportowa elegancja".
Zapewne nie każdemu przypadnie ona do gustu (stylizacja rzecz jasna, nie Ewa:P), a zwłaszcza buty, ale moda jest po to, aby się nią bawić i eksperymentować:)
Ja dobrze się w nim czułam, ale jestem ciekawa Waszego zdania- czy przypadnie Wam do gustu??
Czekam na opinie:)


Rozdanie jeszcze trwa KLIK:)












jacket, pants, shirt, golden bracelet- H&M
heels- allegro.pl
clutch- fleq.pl
pink, orange bracelets- La Gelateria
earrings- Orsay

7 komentarzy:

  1. potrzebowałam chwili, by wyrobić sobie zdanie ;)
    faktycznie buty "rzucają się" mocno w oczy (generalnie absolutnie nie są w moim stylu) ale całość i tak wygląda fajnie.
    inaczej, odważnie i widać, że pomyślałaś nad tym ;)

    pozdr. AL / Alice! wake up!

    OdpowiedzUsuń
  2. Buty mają świetny kolor, za "czubkami" nie przepadam.
    Świetnie połączyłaś koszule z tymi "pantalonami" :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetna koszula i kopertówka :-) zapraszam serdecznie na mojego bloga http://jeanettegloves.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. love those pink heels, cute outfit.

    xo erica

    OdpowiedzUsuń

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Byłoby mi miło, gdybyś zostawił/a komentarz;]
It would be nice, if you left a comment;]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...