Strony

środa, 11 lipca 2012

Elegant nerd

Hej:)

Nie wiem, czy wiecie (ale podejrzewam, że nie:P), że mam wadę wzroku i noszę okulary;) Tzn. mam astygmatyzm i dodatkowo jestem krótkowidzem (ale tylko -0,5). Moja wada nie jest duża, więc nie mam potrzeby nosić okularów na co dzień (chyba że bolą mnie akurat oczy albo noszę okulary przeciwsłoneczne, te mam korekcyjne). Więc generalnie okulary ubieram tylko do pracy albo gdy bolą mnie oczy lub boli mnie głowa (z reguły gdy długo siedzę przed komputerem);)

Te okulary, które widzicie dziś to zwykłe 'zerówki':P Moje okulary to patenty, które nie bardzo rzucają się w oczy, a te widoczne na zdjęciach, sprawiają, że każdy zwraca na nie uwagę:P Moje patenciaki kiedyś Wam pokażę:)

Poniżej dzisiejszy zestaw;)





















top- Pimkie
skirt- Reserved
heels- Aldo
collar, bag, glasses- allegro.pl
bracelet- H&M
earrings- Rossmann

3 komentarze:

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Byłoby mi miło, gdybyś zostawił/a komentarz;]
It would be nice, if you left a comment;]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...