Strony

sobota, 9 lutego 2013

Black lita shoes


Lity- buty, które mają swoje zwolenniczki, jak i przeciwniczki. 

Ja swego czasu należałam do tej pierwszej grupy, bo mi się po prostu nie podobały. Poza tym sądziłam, że są niewygodne. Aż któregoś pięknego dnia kupiłam od razu dwie pary- w beżowe i kobaltowe. Jakież było moje zdziwienie, gdy okazało się, że są mega wygodne:P Stwierdziłam więc, iż muszę kupić też uniwersalne, czyli czarne. 

Na początku tego tygodnia przyszły i dziś możecie je zobaczyć w zestawie.


Ps. Przypominam o rozdaniu KLIK, w którym możecie wygrać dowolną parę okularów, np. jak te, widoczne na zdjęciach poniżej.



















kurtka, torebka, lity- allegro.pl
sweter- Pimkie
jeansy- Stradivarius
okulary- firmoo.com
czapka- Funk'n'soul
kolczyki- Rossmann
pasek- Reserved
bransoletki- La Gelateria, Primark, C&A, DIY



4 komentarze:

  1. Super,kurteczka i buty super :))

    pozdrawiam i zapraszam do mnie

    biszkopcik86.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Pięknie wyglądasz :)
    Ja zaczynam się przekonywać do litów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:* Ja coraz bardziej i planuję już zakup jakiś na lato, o ile się pojawią:)

      Usuń

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Byłoby mi miło, gdybyś zostawił/a komentarz;]
It would be nice, if you left a comment;]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...