Strony

sobota, 2 marca 2013

Sth orange

Hej:)

Ostatnio dodaję mniej postów, a to dlatego, że mam na głowie inne (nie ukrywam, że ciut ważniejsze) rzeczy i wolę się na nich skupić. Więc blog schodzi na drugi plan. Co prawda nie najlepiej się z tym czuję, no ale trudno, muszę się z tym pogodzić:) Mam nadzieję, że mimo wszystko zostaniecie ze mną:P

Dziś chciałam Wam zaprezentować stylizację ze spódniczką kupioną w zeszłym roku na allegro. Strasznie mi się wtedy spodobała (poza tym kosztowała niedużo) i nie sądziłam, ze w tym sezonie będzie to must have- raz ze względu na kolor, a dwa ze względu na krój;) Tym bardziej się cieszę, że ją wtedy trafiła do mej garderoby. A jak natomiast podoba się Wam cały zestaw??

















spódnica, botki, okulary- allegro.pl
koszula- Mohito
kolczyki- Rossmann
rajstopy- e-marilyn.pl
kopertówka- fleq.pl





16 komentarzy:

  1. Rewelacja !! Bosko wyglądasz i od razu czuć wiosnę :):):)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hehe dzięki, choć zdjęcia robiony były jeszcze w lutym:P

      Usuń
    2. :) Ja uwielbiam takie " soczyste kolory" od razu robi się cieplej :))

      PS. Zapraszam na "pchli targ" totalna wyprzedaz ciuchów :)

      Usuń
  2. świetna spódniczka i torebka! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyglądasz ślicznotko. A ta spódniczka wyjątkowo mi się podoba :)
    Ściskam i mam nadzieję, ze do zobaczenia w Focusie, bo słyszałam, że też będziesz :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję:D Do zobaczyska:D:*

      Usuń
    2. Już się nie mogę doczekać :*
      P.S. Hihi, a czytałaś, że będziemy miały swoje 10 minut? :) Chyba to musimy obgadać na spotkaniu organizacyjnym, żebyśmy tego samego nie powiedziały :)

      Usuń
  4. Spódnica jest rewelacyjna :)

    OdpowiedzUsuń

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Byłoby mi miło, gdybyś zostawił/a komentarz;]
It would be nice, if you left a comment;]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...