Strony

sobota, 21 września 2013

Do it better

Dzisiejsza stylizacja idealnie wpasowuje się w chłodniejsze klimaty- bluza, kurtka, no i lity. 
Co do zestawu- bluzę kupiłam już jakiś czas temu, jednak było zbyt ciepło, by ją założyć i tak sobie leżała i czekała;) 
Ale jak tylko ją zobaczyłam, wiedziałam, że będzie pasować do mojej neonowej spódnicy. 

Kurtka to także nowy nabytek, gdyż od jakiegoś czasu marzyła mi się skórzana ramoneska (posiadam tylko jeansową), ale taka która nie ma suwaków przy rękawach;) Udało mi się takową trafić w Pimkie.

Poniższe połączenie jest troszkę inne niż zazwyczaj, ale bardzo dobrze się w nim czułam. 
A jakie jest Wasze zdanie, ubrałybyście się tak??:)






















Chyba że wolicie wersję dla zabieganych- zamiast litów ubrałam bikery, a w miejsce kopertówki pojawiła się duża torebka. 

fot. by P:*

spódnica- Cocktail Shock | bluza, lity, kopertówka- allegro.pl | ramoneska- Pimkie | bransoletka złote kulki i białe kulki- Bracelet Sun | czarna i seledynowa bransoletka- Extravaganza | pierścionek- Orsay | złota bransoletka- Hypnose | zegarek- Parfois | bikery- Wojas | torebka- Reserved 

6 komentarzy:

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Byłoby mi miło, gdybyś zostawił/a komentarz;]
It would be nice, if you left a comment;]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...