Strony

poniedziałek, 24 listopada 2014

Make up by MAC in Douglas Zielona Góra

Niedawno w Perfumerii Douglas w Zielonej Górze pojawiło się stoisko marki MAC.
W związku z tym w ubiegłą sobotę, tj. 24 listopada, razem z Olą, Martyną i Patrycją zostałyśmy zaproszone,
by na własnej skórze móc przetestować produkty tej znanej i renomowanej marki:D


Co prawda na początku się wahałam, ponieważ nie przepadam, gdy ktoś inny niż ja robi mi makijaż,
jednak słyszałam wiele dobrego na temat MAC, nie raz chciałam kupić ich pomadki
(oczywiście w Zielonej Górze nie można było nabyć ich produktów),
więc jakbym mogła teraz nie skorzystać z tej propozycji:)










Na pierwszy ogień poszły Ola i Patrycja.
My z Martyną w tym czasie miałyśmy okazję porobić zdjęcia oraz możliwość zapoznania się z produktami.
Oczywiście 'pomacałam' sobie pędzle, obejrzałam pomadki oraz dowiedziałam się co nieco o samej firmie MAC.












Co się okazało, MAC posiada nie tylko kolorówkę, ale również kosmetyki pielęgnacyjne takie jak bazy pod makijaż,
a także kremy czy sera pielęgnacyjne. Ponadto dowiedziałam się, że MAC stawia na jakość produktów a nie na opakowanie.
Dlatego ich opakowania są koloru czarnego. 












Jednak ostatnia kolekcja świąteczna "Heirloom Mix" jest bardziej ekstrawagancka- opakowania paletek są brokatowe.
A także kosmetyczki, w których do nabycia jest pomadka, błyszczyk i konturówka. Całość za cenę ok.160zł-
kupno pojedynczych produktów wychodzi drożej:P 














Dziewczyny postawiły na mocny makijaż.
Ja wolałam podkreślić tylko usta, czyli tak jak robię to na co dzień.
Myślę jednak, że następnym razem spróbuję czegoś innego dla odmiany:)
Gdybyście Wy chciały skorzystać z pomocy wizażystek MAC'a w Douglasie,
to godzinny pełny make up to koszt kupna 3 produktów firmy MAC.






Tutaj na zdjęciu z Magdą, która mnie malowała:)
Jeszcze raz dziękuję za makijaż:D


A tutaj możecie zobaczyć, jakimi cudami zostałyśmy obdarowane po evencie:)

kosmetyczka marki DKNY oraz czekoladki od Mount Blanc


fot. ja, Ola (zdjęcia gdy jestem malowana)

Jeszcze raz dziękuję za możliwość wzięcia udziału w tym cudownym evencie:D
Dzięki dziewczyny za spotkanie i do zobaczenia następnym razem:)


13 komentarzy:

  1. bylo super:))) piekne te Twoje zdjecia co Ci porobilam :D:D <3 :* sliczna

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Było, było:* Ja Wam również, ale wszystkich Waszych nie dodałam:D:P

      Usuń
  2. Cieszę się, że w końcu mogłam się z Wami spotkać! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że powinnaś zostać przy makijażu z halloween. Subtelnie podkreślał Twoje naturalne piekno.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale doprecyzuj- z którego halloween??;) Trochę ich było.

      Usuń
    2. Ten ostatni.Twarzowy, subtelny, dodajacy uroku, nienachalny, dobry na każdą okazję, podkreślający urok zewnętrzny i mówiący sporo o wewnętrznym. O bosze! on był meega! Ustawiłam nawet foto z nim jako tapete na pulpicie .............żartowałam ! ;-)

      Usuń
  4. Śliczny kolor pomadki tej, którą masz na sobie i ta pani obok ciebie również.
    Możesz coś napisać odnośnie trwałości tej pomadki (chodzi mi jak długo utrzymuje się na ustach) oraz czy nie ma efektu wyschniętych ust, z góry dziękuję za odpowiedź /alicja/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. Co do trwałości to napiszę tak- pomalowałam się nią dopiero dwa razy (wczoraj i dziś), rano wychodząc z domu do pracy ok.9. Dość dużo piję w pracy i trzymała mi się do ok. 12. Nie stosuję żadnej bazy pod nią ani specjalnie też nie pudruję ust, by dłużej się trzymała. Jest matowa i jest mocno napigmentowana, ale też przez to że ma dużo krzemionki w sobie (stąd ten pigment) to może wysuszać usta. Stąd Magda (wizażystka) radziła stosować pod nią bazę, ale ja jakoś specjalnego wysuszenia nie doświadczyłam, chociaż są mniej nawilżone niż przy stosowaniu innych pomadek:) Tak czy inaczej polecam:) Mogę dodać, że pomadki Bourjois trzymają mi się podobnie, a są połowę tańsze:) Aaa i zapomniałabym- te od MAC'a mają przecudowny zapach- taki troszkę jakby miodowy, mogłabym je wąchać cały czas:P

      Usuń
  5. Pani Magda jest świetna!! Pomogła mi dobrać odpowiedni podkład z MAC. Sprawdza się cudownie!! Dopasowany w tonacji w 100%
    Mam pytanie jaki jest koszt takiego makijażu w MAC?

    OdpowiedzUsuń

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Byłoby mi miło, gdybyś zostawił/a komentarz;]
It would be nice, if you left a comment;]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...