Strony

wtorek, 1 września 2015

Shorty


Przyznam szczerze, że cieszę się, że jestem niska (158cm):)

Ubrania/buty mogę kupować na dziale dziecięcym, w sh mogę nabyć odzież dla dzieci (patrz spodnie z dzisiejszego wpisu:P),
no i nie mam problemu z wyborem butów na obcasie, tzn. nie muszę zastanawiać się, czy ubierając obcas 13cm
(choć obecnie już się to rzadziej zdarza), będę wyższa od swego lubego:P
No i jak to mówią- małe jest piękne hehe:P

Oczywiście są też minusy jak np. szybko znikające małe rozmiary na wyprzedażach czy problem z dosięgnięciem do półek,
które są poza zasięgiem moich rąk:P Ale zawsze można o pomoc poprosić kogoś wyższego:) 

A Wy ile macie wzrostu??:)














fot. Marcjanna

spodnie- George (sh) | top- H&M | sandały- Zara | torebka- PaulinaSchaedel | zegarek- Michael Kors | kolczyki- Rossmann |
bransoletki- AgnesArt


13 komentarzy:

  1. Uwielbiam te Twoje sandałki to torebkę!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. jestem tego samego wzrostu co Ty i również się cieszę,że nie muszę się przejmować wysokością obcasa hehe :)

    zapraszam do siebie -> KLIK :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 163 , i też przyznaję się że mieszczę sie w ciuchy z dziecięcego. Ale małe jest piękne, jak widać na załączonym obrazku. Ślicznie wyglądasz ;)
    http://whisperyourlove.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. Patrząc na zdjęcia nie powiedziałabym, że masz taki wzrost! :) Ja mierzę 160cm i dokładnie tak jak Ty. Są plusy i minusy bycia niskim :)

    OdpowiedzUsuń
  5. pięknie wyglądasz:) śliczne masz spodnie;)

    http://fashionmakeup-czarnulaxyz.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. śliczna fryzurka! i ostatnie zdjęcie wgl jest bardzo ładne :)
    a ja urosłam cm i mamy po równo! :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha ja już jestem w takim wieku, że teraz będę się tylko 'zdeptywać':P

      Usuń
  7. czy to czasem nie na zielonogórskiej palmiarni?

    OdpowiedzUsuń

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Byłoby mi miło, gdybyś zostawił/a komentarz;]
It would be nice, if you left a comment;]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...