Strony

poniedziałek, 7 marca 2016

50 shades of beige


W weekend wybraliśmy się na króciutki wypad nad morze.
Korzystając z okazji, zrobiłam fotki ze stylizacją, ponieważ na blogu jeszcze nie pokazywałam Wam chociażby butów:)
Zestaw utrzymany w kolorach beżu i piasku. Jak na mnie to nowość, ponieważ w większości w mojej szafie
króluje czerń i bordo;) Jednak dobrze czuję się i w takiej kolorystyce. 

Co sądzicie o całości??:)
 










parka, spodnie- Berska | bluzka- Stradivarius | czapka, torebka- allegro.pl | zegarek- Parfois | buty- Emu Australia

3 komentarze:

  1. Genialne połączenie ze spodniami moro :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  2. Zakochałam się w zdjęciach, są piękne, takie jasne i delikatne. *.* Zestaw tez mi się podoba, świetna kolorystyka i cudna kurteczka. :) robertakaaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. cudo! nawet z tym moro którego nie lubie ;-)

    OdpowiedzUsuń

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Byłoby mi miło, gdybyś zostawił/a komentarz;]
It would be nice, if you left a comment;]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...