Strony

poniedziałek, 25 kwietnia 2016

Bomber jacket


W tym sezonie królują bomber jackets. Występują w różnych odmianach- różne długości oraz wzory,
a także w wielu wersjach kolorystycznych. Najczęściej pojawiające się kolory to pudrowy róż oraz baby blue, a także khaki.

Nie ukrywam, że jakiś czas już czaiłam się na taką kurtkę, ale nie odpowiadały mi te kolory-
pudrowy róż i blady niebieski nie należą do moich ulubionych, czerni u mnie pod dostatkiem,
a kurtkę khaki już posiadam. Poza tym większość jest w fasonie oversize, a ja chciałam coś bardziej dopasowanego:)
Więc czekałam i czekałam, aż doczekałam się koloru bordo w Bershce:) Co prawda suwak jest srebrny,
a ja preferuję złoto i złote dodatki, no ale nie można mieć wszystkiego:P
Dzisiaj połączyłam ją z golfem bez rękawów, poszarpanymi jeansami i szpilkami.

Co sądzicie??;)















fot. Ola, obróbka- ja

jeansy- Stradivarius | bluzka, bomber jacket- Bershka | zegarek- Parfois | kolczyki- Rossmann | pasek- F&F | torebka- Mohito | szpilki- Zara

10 komentarzy:

  1. Świetny kolor bomberki. Faktycznie złoty zamek pewnie lepiej by się zgrał, ale i tak jest dobrze :)
    Barbara P.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale w tych spodniach nie wyglądasz dobrze, na Twoim miejscu odpuściłabym je sobie- chodzi o ten krój... :/ one w żadnej Twojej stylizacji nie wyglądału ok :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to chyba na zywo nie widziales/as Pauliny w tych spodniach - jest szał :)

      Usuń
    2. Optycznie bardzo skracają Paulinę, która i tak jest już bardzo niziutka. Też optycznie zaburzają proporcje jej sylwetki, ale to moja opinia, a ile ludzi, tyle opinii. Paulina na żywo to na pewno ładna kobieta, ale to na pupie to jeansowa masakra ;)

      Usuń
  3. Hey! You look beautiful! Love the jacket!

    http://sbr-fashion-fashion.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wiesz co ja uwazam o Twojej stylizacji, wiec nie bede tego powtarzac <3 bosko :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Łaa, ekstra! nie dziwi mnie zupełnie kolor Twojego bombera, tak samo jak pewnie nikogo nie zdziwiłby mój (różowy i czarny). Też wolę takie dopasowane, ale ze złotem zawsze dyskutuję. To takie denerwujące jak większość np. markowych torebek ma złote elementy. Zraziłam się do złota już dawno, zwłaszcza takie żółte nie kojarzy mi się za dobrze, ale tu jestem zdania że rzeczywiście do Ciebie lepiej pasowałyby złote elementy. Może kiedyś jeszcze się taki znajdzie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. aa! nie wiem czy coś robiłaś inaczej, ale takie mega wyprostowane włosy bardzo Ci pasują! ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. baardzo podoba mi się ta stylówka !

    OdpowiedzUsuń

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Byłoby mi miło, gdybyś zostawił/a komentarz;]
It would be nice, if you left a comment;]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...