Strony

wtorek, 24 kwietnia 2012

Cobalt with orange

Hi,

At the beginning I'd like to write you that I bought another pair of high heels, again;) 
They are nude and I'll show them in a few days;)

Today again cobalt and orange combo with a few elements of nude, how do you like it??:)

~~~

Cześć,

Na początku chciałam Wam napisać, że znów kupiłam kolejną parę szpilek;)
Są koloru nude, ale pokażę je Wam za kilka dni:)

Dziś znów połączenie kobaltu i pomarańczy z elementami nude, jak Wam się podoba??:)


















sweater- Pimkie
top- H&M
pants- Terranova
belt- House
shoes- DeeZee
bag- allegro.pl
earrings- Orsay
ring- Rossmann
watch, bracelet- edibazzar.pl

6 komentarzy:

  1. Great color-blocking!

    http://fashionroll.net

    OdpowiedzUsuń
  2. przepięknie wyglądasz, bardzo kobieco, te kolorki Ci bardzo służą tak promiennie wyglądasz ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Outfit rewelacyjny :) promieniejesz :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądasz fantastycznie:) świetnie połączyłaś wszystko w całość! piękna torebka:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wyglądasz genialnie! Bardzo i to bardzo bardzo podoba mi się zegarek :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ślicznie wyglądasz :) jesteś moją inspiracją.

    OdpowiedzUsuń

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Byłoby mi miło, gdybyś zostawił/a komentarz;]
It would be nice, if you left a comment;]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...