Strony

niedziela, 27 stycznia 2013

The cobalt and red accents

Cześć:)

Ostatnio stanowczo zbyt rzadko dodaję stylizację. Trochę jest mi z tym źle, jednak przez ostatni tydzień woziłam mamę do pracy (więc nie miałam z rana czasu), a ponadto mam dużo pracy w pracy i albo zostaję dłużej, albo po prostu wolę się wyspać. Ta druga sytuacja potrwa do połowy kwietnia, więc już Was uprzedzam, że postów może być znacznie mniej, chyba że uda mi się porobić zdjęcia zestawów w weekend.

To było tak tytułem wstępu, a teraz kilka słów o dzisiejszej stylizacji. Ostatnio udało mi się dostać kobaltowy komin (w końcu:P) i postanowiłam go połączyć z litami ze sklepu merg.pl . Zestaw urozmaiciłam dodatkami w kolorze czerwonym.

Jak Wam się podoba??;)




















botki- merg.pl
spodnie- Orsay
top- H&M
komin- New Yorker
bluzka- nn
kolczyki- Rossmann
okulary, torebka- allegro.pl
bransoletki- Rossmann, House, Le Gelateria, C&A


4 komentarze:

  1. Wyszlo super :-) bardzo podoba mi sie torebka i bransoletki :-) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczne kolorki i genialny zestaw <3 !!!

    OdpowiedzUsuń
  3. buciki świetne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetnie :) cudownie wygląda połączenie czerwieni z kobaltem :)

    OdpowiedzUsuń

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Byłoby mi miło, gdybyś zostawił/a komentarz;]
It would be nice, if you left a comment;]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...