Strony

czwartek, 24 kwietnia 2014

Dots

Świąteczna niedziela była taka piękna, że aż żal byłoby jej nie wykorzystać na cyknięcie kilku zdjęć.
W związku z tym dziś przedstawiam Wam mój wielkanocny zestaw, w którym przede wszystkim postawiłam na groszki:)

Jak tylko zobaczyłam tę koszulę, wiedziałam z czym ją zestawię i że rajstopy także muszą posiadać ten motyw.
Przyznam się Wam, iż kiedyś nienawidziłam rajstop:) A jeśli już miałam jakieś ubrać, to w grę wchodziły tylko te cieliste,
o zgrozo (teraz takich już nie założę):P Obecnie uwielbiam tylko czarne- najlepiej jeśli zdobi je ciekawy wzór i mają szew z tyłu.

Co sądzicie o takim połączeniu??;)

 
Ps.  Jako dziecko także nie znosiłam ich nosić:P












fot. P:*

spódnica- allegro.pl | koszula- Mohito | rajstopy- Gatta | szpilki- Prima Moda | zegarek, torebka- Parfois | kolczyki- Rossmann | okulary- Ray Ban

8 komentarzy:

  1. co tu dużo pisać, jak zwykle wszystko mi się podoba !

    OdpowiedzUsuń
  2. Aż chce się dotknąć materiał tej spódnicy <3

    A ja zapraszam do siebie. Dopiero zaczynam, ale jeżeli Ci się spodoba możesz zaobserwować, to zawsze motywuje! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jakos za duzo mi tu groszkow :) ale slicznie wyglądasz tak czy siak :)

    OdpowiedzUsuń

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Byłoby mi miło, gdybyś zostawił/a komentarz;]
It would be nice, if you left a comment;]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...