Strony

poniedziałek, 10 listopada 2014

Green peplum blouse

Dziś bardziej elegancko, ale mniej tradycyjnie. 

Liczę się z tym, że nie każdemu bluzka widoczna poniżej może przypaść do gustu, ale mnie naprawdę urzekła.
Co prawda musiałam ją zwęzić dość dużo, bo pomimo r.XS była za szeroka w ramionach i pasie.
Jak widać jednak szycie nie jest mi obce i nie ma śladu po tym, że było z nią coś nie tak.

Poza tym spodobał mi się jej intensywny, zielony kolor. Do rudych włosów pasuje idealnie.
Co sądzicie o bluzce, jak i o całej stylizacji??;)


















bluzka- Sheinside | spodnie, kopertówka- Hypnose | szpilki- Prima Moda | kolczyki- Rossmann | zegarek- Michael Kors |
bransoletka- AgnesArt

5 komentarzy:

  1. Genialna jest ta bluzeczka, bardzo mi się podoba ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo fajne zestawienie. Uwielbiam łączyć ze sobą takie desenie

    OdpowiedzUsuń
  3. ale fajnie tak w ciemności, zupełnie inaczej :) a bluzeczka fajniasta!

    OdpowiedzUsuń
  4. Kolor bluzki jest przepiękny...idealny dla rudzielców takich jak ty, nie jestem jednak przekonana do fasonu:(
    Zdjęcia z plamą pod pachami są średnią reklamą dla tej stylizacji..../alicja/

    OdpowiedzUsuń
  5. Ta bluzka bardzo zniekształca sylwetkę.

    OdpowiedzUsuń

~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~~
Byłoby mi miło, gdybyś zostawił/a komentarz;]
It would be nice, if you left a comment;]

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...